Emeklilik basvurusu posta ile yapilabilirmi.



Emeklliik basvurusu posta ile yapilabilirmi ? Evet yapilabilir . Fakat İadeli taahhutlu posta ile basvurmaniz iyi olur . APS ile de basvurabilirsiniz.. Bu durumda postaya verdiginiz tarih basvuru tarihiniz olur. Ama iadeli taahhutlu postaya verirseniz. kurum kayitlarina giris tarihi baslangic tarihi olur. Adi postanin kaybolma riski de vardir. Buna dikkat edilmesi gerekir. Dilekce ve basvuru belgeleri kargo ile gonderilebilirmi ? Gonderilebilir fakat buda adi posta hukumlerine tabidir. Bizce posta ile basvurmayin direk gidin basvurunuzu yapin eksiklikleri memurlarin soyledigi sekilde doldurun . Posta ile basvurunun sakincasi budur. Eksiklikler sikinti cikarir emekliliginiz engellenmis olur. Emeklilik icin internetten basvuru yapilabiliyormu ? hayir Şu an icin boyle bir uygulama yok. Çunku imzanizin gerekli oldugu belgeler olacak. Orjinal doldurmaniz gereken belK ya ulasmasi gerekir. Online emeklilik basvurusu yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder