Sitemizde sgk sorgulama işe giriş e-sgk tc ile şifresiz öğrenme prim emekli maaşı hizmet gün sorgulama telefon ssk sigorta bağkur bilgileri vardır
emeklinin calismasi yasakmi
emeklinin calismasi yasak mi sorulari cok sik sorulmaktadir. Hayir Yasak degil fakat bazi sartlari var . Bunlar nelerdir. Emekli isci gibi calisirsa SGDP oder. Uzun ismi Sosyal Guvenlik destek primdir. Ayni sigorta da oldugu gibi isveren islemleri yapacak yatiracaktir. Emekli kendisi gidp yatirmayacaktir. Eger emekli isveren olursa bir isyeri isletirse SGDP yi kendisi yatiracaktir. Bu ne kadardir . Maasin % 15 dir. Emekli ne kadar maas aliyorsa % 15 ini SGK ya prim olarak yatirmak zorundadir. Bu durumda basvuru yapmayi unutmayin. SGK gerekli bilgileri maliyeden almaktadir. odem yapmazsaniz gun gelir gecikme cezalari ile odesrsiniz. Burada sirket ortaklarinida uyaralim . Buradaki ortaklarda SGDP odeyecekler . Benim ortakligim kucuk hissem az diye herhangi bir durum yoktur.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder