Sitemizde sgk sorgulama işe giriş e-sgk tc ile şifresiz öğrenme prim emekli maaşı hizmet gün sorgulama telefon ssk sigorta bağkur bilgileri vardır
emeklilik yasi artacakmi
Emeklilik yasi artacak mi emeklilik yasi yukselecek mi ? Bu konuda bir aciklama yok .Fakat Çalisma ve Sosyal Guvenlik Bakanligindan ve Sosyal Guvenlik Kurumundan inceden inceye sinyaller gelmeye basladi. 2015 yili sonunda emekliligin 53 e yukseeltilmesi dusunuluyor. Bu ortlama emeklilik yasidir.Şu an icin ortalama yas 49 civarindadir. Nasil yapilir ? Bir yasa cikar onada tekrar kademeli emeklilik denir. herkesin emekli olacagi yasa bir kac yil eklenir. Tabiki bu artirma yeni girenler icin daha fazla eskiler icin daha az olabilir. SGK hazirliga nasladigi 2015 yilinda Yasayi cikaracagi soyleniyor. Bu arada erken emekliligi bekleyenlerde hic beklemesinler . nasilsa ben gec emekli olacagim diyerek sigortasiz calisanlarda sigortali olsunlar. Çunku bunlar emeklilik yasi artarsa cok etkilenirler.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder