kendi istegi ile isten ayrilan tazminat alabilirmi



kendi istegi ile isten ayrilan tazminat alabilir mi ? İsci kendi istegi ile isten ayrildiginda kidem tazminati alamaz. Ama isveren kendi istegi ile verebilir. kanunen ve hukuken tazminat alma zorunlulugu yoktur. Hatta belli bir sure once isverene isten ayrilacaginizi bildirmezseniz  tazminat odeyebilirsiniz. Şoyle dusunelim isci isten cikarildiginda ayrica ihbar tazminati da alir. Ama kendisi isten ciktiginda bunu isverene daha once bildirmemis olursa ihbar tazminatini kendisi isverene odemek zorunda klabilir. İlerdeki uygulama nasil olacak belli degil . yeni kidem tazminati kanunu cikacakmi , ne zaman yururluge girecek bunlar belirsiz. Şimdilik rafa kalkmis durumda .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder