isyerini kapatmadan ssk ya prim odeyebilirmiyim



isyerini kapatmadan ssk ya prim odeyebilirmiyim . Evet isyerini kapatmadan ssk ya prim odeyebilirsiniz. İsyeriniz varsa bagkurlusunuz . Fakat baska bir isyerinde de calismaniz varsa isterseniz ssk yi secip sadece ssk li olabilirsiniz. Bu eskiden mumkun degildi. 1 mart 2011 tarihinden sonra 6111 sayili kanunla bu hak getirildi. Özellikle son 3,5 yil SSK ya prim odemek isteyen bagkurlular icin onemli bir firsattir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder