Fazla mesai yaptirtmak icin iscinin onayinin alinmsi gerekmektedir.Alinmaz ise her isci icin 2012 yilinda 220 TL ceza uygulanacaktir.İsciye zorla fazla mesai yaptirtilamaz .Bu nedenle bir muvafakat belgesinin imzalattirilmasi gerekir.Belge asagidaki gibi olmalidir.
FAZLA MESAİ YILLIK MUVAFAKAT BELGESİ
İŞYERİ: ……………………….
İsyerinde, …… yilinda gecerli bir mazeretim olmadigi takdirde ve İs Yasasina uygun olarak ucret veya serbest zaman olarak karsiliginin verilmesi kaydiyla- İsverenlikce her istendiginde Fazla Mesai yapmaya, Bayram ve Genel Tatil gunlerinde calismaya onay verdigimi kabul ve taahhut ederim.
…… /…… /…….
Adi-Soyadi :
Gorevi :
İmzasi :
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder