cifte emeklilik iki emeklilik



Çifte emeklilik varmi iki emeklilik olurmu. Son zamanlarda cok sorukmaya baslandi. pesinen aciklayalim iki ayri emeklilik yoktur. Bir kisi ya bagkurdan ya ssk dan  emekli olabilir. Basinda cifte emeklilik geliyor diye cok nara atildi. Bir yasa cikti. Bu yasaya gore bir kisi hem ssk ya hemde bagkura birlikte prim odeyebiliyor. Eskiden tek yere prim odenebiliyordu.Ama bunlarin ikisinden ayni anda emekli olamiyor.Şoyleki her iki yere odenen prim toplaniyor.Emekli olacaginiz kurum hanesine yaziliyor. tabiki yuksek prim odediginizden  emekli maasinizda yuksek oluyor.Bu nedenledirki bu konu ile ilgili arama yapmayiniz .Bunun yasasini aramayiniz .Henuz boyle bir uygulama gelmedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder